Royal Caribbean uvádza nástroj umelej inteligencie

Royal Caribbean uvádza nástroj umelej inteligencie

ROYAL CARIBBEAN UVÁDZA SOUNDSEEKER, nástroj vybavený umelou inteligenciou, ktorý premení vaše fotky do hudobno-umeleckého diela

 

Obrázok je viac než tisíc slov, ale čo ak by bolo obrázok možné aj "počuť"?

Ako by znel? Royal Caribbean International navrhol a zostavil prvý nástroj svojho druhu, ktorý transformuje najpamätnejšie fotografie cestovateľov do originálneho videa, ktoré ladí s dosadeným hudobným podmazom. Po viac ako roku, tento prelomový a inovatívny nástroj s umelou inteligenciou, SoundSeeker ™, je schopný vytvárať originálne zvukové nahrávky založené na obsahu každej fotografie.

Používatelia nahrajú tri fotografie podľa vlastného výberu a umelá inteligencia ich analyzuje na základe farby, krajiny, kulís, emócií, reči tela a výrazu tváre. Potom ich SoundSeeker ™ premení na jedinečné krátke video sprevádzané hudbou.

 

Čo sa skrýva za nástrojom SoundSeeker ™?

Spoločnosť Royal Caribbean sa spojila s odborníkmi z Berklee College of Music a technikmi z celého sveta aby vytvorili jedinečný generátor skladieb. Ľudia z Berklee využili teóriu hudby na vytvorenie plánu pre nástroj, ktorý pomáha určiť hudobné párovanie s fotografiami, určovať tempo a inštrumentálne kombinácie.

SoundSeeker využíva strojové učenie, techniku ​​umelých inteligencií, ktorá umožňuje počítačom simulovať ľudskú inteligenciu a robiť rozhodnutia bez pokynov. Učebný proces zahŕňal viac ako 600 hodín, v ktorom Royal Caribbean a tím hudobníkov a technikov prechádzali stovky skladieb spolu s 10 000 fotografiami, ktoré zodpovedajú každej z 2,5 miliónov kombinácií na jednu z 11 nálad.

Umelá inteligencia v systéme SoundSeeker používa Google Cloud Vision na identifikáciu objektov, výrazov tváre a farieb vo fotke používateľa a potom nájde hudobné prvky, ktoré zodpovedajú každej nálade vo fotografii, aby vytvorili skutočne odlišné zvukové a vizuálne fotoalbumy.

 

Vyskúšajte si to sami na www.SoundSeeker.com a zdieľajte svoje jedinečné momenty s hashtagom #SoundSeeker a označte nás, nech sa aj my pokocháme Vašimi špeciálnymi okamihmi. :) 

 

“SoundSeeker ™ je len ďalším dôkazom, že Royal Caribbean je jednotkou v inováciách a zakaždým prinesie nečakané a nezabudnuteľné zážitky, či už to bol SkyPad, ktorý jedinečne kombinuje trampolínu s virtuálnou realitou alebo možnosť naživo zdieľať zážitky z lode, uprostred oceána vďaka VOOM, najrýchlejšiemu internet na mori.” Hovorí Jim Berra, marketingový riaditeľ Royal Caribbean International. A práve aj virtuálne balkóny vo vnútorných kajutách, ktoré poskytujú aktuálny výhľad z lode, alebo Bionic Bar, kde koktaily pripravujú roboti patria medzi prelomové inovácie tejto spoločnosti.

  

 

Zdroj: Royal Caribbean Press center

Preložila: Barbora Vigašová

15/8/2018